Idei

Afacerea cu solar de bronzat infrumuseteaza buzunarul


Timpul alocat bronzarii artificiale este cu mult redus comparativ cu acela acordat expunerii la soare. Trendul este ca tot mai multe persoane vor sa arate ca venite de la mare nu doar in sezonul estival. Deschiderea unui de salon de bronzare necesita investitii de cel mult 45.000 de euro pentru trei sau patru aparate noi, iar asigurarea portofoliului de clienti si extinderea afacerii au nevoie doar de atentie fata de vizitatori pentru un succes garantat.
Cererea pentru saloanele de bronzat depaseste in multe cazuri oferta. Unii clienti sunt nevoiti sa mearga in alt capat de oras pentru a gasi un astfel de centru care sa corespunda pretentiilor. Principalul secret al succesului este dat de amabilitatea fata de vizitatori si abia apoi plasarea intr-un vad bun. Aparatele pot fi achizitionate second-hand sau noi. E suficient un angajat pentru un salon cu trei cabine si doar temporar un al doilea angajat. Nu este nevoie de o pregatire speciala pentru a face asa ceva. Consilierea sumara a clientilor e principala activitate a celor care practica o astfel de afacere, pe langa sterilizarea aparatelor.

INVESTITIA INITIALA

„Investitiile de inceput presupun inchirierea spatiului, amenajarea, cumpararea solarului (un solar nou costa aproximativ 5.500 de euro fara TVA), cumpararea mobilierului, scaune, fotolii, dulap, birou, vitrine, paravan, toate acestea cu aproximativ 1.500 euro, cosmetice pentru solar - 300 euro”, a declarat administratorul salonului Bronze Age din Oradea, Laura Bojtor.
Mai este nevoie de aprobari de la asociatia de locatari si SANEPID. „Firma Talnes Impex din Brasov a inceput cu o investitie de doar 5.000 de marci germane in urma cu zece ani, iar anul trecut a depasit cifra de afaceri de un milion de euro”, a declarat directorul general Szasz Jozsef. „Firma Ana Maria Beauty Center din Bucuresti a inceput cu o investitie totala de aproximativ 40.000 de euro intr-un spatiu cu trei cabine orizontale”, a declarat Doina Butonaru, unul dintre cei doi asociati ai firmei. Cea mai importanta investitie e cea de la inceput. „Intretinerea aparatelor costa foarte putin”, a precizat Butonaru.

UN ANGAJAT SAU CEL MULT DOI

Bronze Age a inceput in martie 2006 cu doar doi asociati, care se ocupau si cu vanzare de imbracaminte si masaj. „Firma a avut initial un singur angajat, care lucra opt ore (10.00-16.00), iar restul de patru ore pana la ora 22.00 lucram eu, iar pe parcurs am angajat cel de-al doilea om, cu program de patru ore”, a declarat Bojtor.
„Pentru Talnes e o afacere de familie, sunt partener cu sora si cumnatul meu, fiecare fiind responsabil pentru un departament din firma”, a declarat directorul firmei. „Nu e nevoie de o pricepere speciala”, precizeaza Bojtor. Angajatii trebuie sa poata doar sa faca anumite recomandari minime clientilor.

EXTINDERE

Talnes are acum 20 de angajati. Daca la inceput aveau doar un aparat si nu prea aveau clienti, dupa doar doi ani au ajuns la performanta de a avea programari pe doua-trei saptamani inainte cu program full de la ora 5 dimineata pana la 12 noaptea. La aceste ore veneau sa se bronzeze cei care isi terminau programul de munca de noapte (barmani, dansatoare, bodyguarzi, patroni de restaurante). Treptat, au cumparat alte aparate performante si au deschis noi studiouri.
Apoi, firma a dezvoltat departamentul de import - vanzari. Talnes detine momentan cinci saloane de bronzat in Brasov.
In afara de asta, firma si-a extins activitatea si importa si comercializeaza importante branduri de aparate de bronzat, precum Ergoline, Soltron si Hapro Luxura, sau produse cosmetice speciale pentru solar, tuburi UV si piese de schimb si accesorii. Firma brasoveana are in prezent si servicii de service cu autoutilitare pentru a transporta, monta si depana aparatele de bronzat din piata. La momentul actual, Bronze Age detine doua spatii in care are exclusiv solar, primul cu 25 de metri patrati, cu mansarda de inca 25 de metri patrati, iar celalalt spatiu are 23 de metri patrati.
Firma a plecat de la un angajat, iar acum are sase. Ana Maria Beauty Center va achizitiona intr-o saptamana inca un solar vertical. In plus, firma are deja in plan deschiderea unui nou salon, din toamna, salon care va fi mult mai complex, cu remodelare corporala, cu bai de namol, pentru care sunt deja in cautarea unui spatiu de chirie.

PROMOVARE

Talnes isi face promovarea mai ales pe internet si, dupa extindere, prin participarea la expozitii. Principala promovare este insa facuta de faptul ca angajatii sunt atenti cu clientii si de acolo vin recomandarile.
Acelasi lucru e valabil si pentru Ana Maria Beauty Center. Bronze Age a facut la inceput promovarea prin reviste, pliante si chiar emisiuni TV, dar a ramas la concluzia ca „reclama cea mai buna pentru firma a fost gura lumii”, a declarat Bojtor.
„Aparitia in reviste dedicate timpului liber costa intre 60 si 100 de euro, in functie de durata si marime, iar aparitia la TV a fost berter, am dat abonamente pentru diverse castiguri in schimbul reclamei”, a declarat administratorul Bronze Age.
Cel mai dificil lucru se dovedeste a fi atragerea clientilor. Aceasta este insa doar o problema de inceput, respectiv o perioada de trei-cinci luni. Se fac apoi diverse promotii, se dau creme gratis, abonamente.

OCUPAT APROAPE TOT ANUL

Chiar daca se poate vorbi de o oarecare sezonalitate a afacerii, doar doua luni sunt mai putin aglomerate, respectiv iulie si august. In aceasta perioada, multi clienti parasesc localitatea pentru concediu.
„Cea mai aglomerata perioada este intre lunile decembrie si mai”, a precizat Bojtor. „Martie, aprilie si mai au cei mai multi clienti”, a declarat Butonaru. Firma Ana Maria a ajuns, la un an si jumatate de la deschidere, sa aiba ocupat 90% din timpul programului.

VANZARI

„Anul trecut, am ajuns o cifra de afaceri de un milion de euro, acest prag psihologic fiind un avant pentru urmatoarele planuri ale noastre”, a precizat directorul Talnes. In anul 2006, Talnes a avut o cifra de afaceri de peste 700.000 de euro, iar in 2007 au pastrat tendinta de crestere de peste 30%.
„Factorii care au determinat aceasta crestere au fost tendinta pietei in crestere, promovarea neincetata si reprezentarea celor mai importante marci in domeniu”, a declarat Szasz.
Infiintata abia in noiembrie 2006, firma lui Butonaru a ajuns la incasari lunare de aproape 20.000 de lei in lunile de varf, iar, in medie, vanzarile lunare sunt de 10.000 de lei. Cele mai multe firme de profil au practica abonamentelor. Totusi, cei mai multi clienti vin fara abonament, in functie de perioada libera avuta la dispozitie.
„Aproximativ 20% dintre clienti vin pe baza de abonament”, a declarat Butonaru.
„Consider ca fiecare afacere are nevoie de ceva timp pentru a ajunge la maturitate. Apoi, un salon de bronzare poate sa aduca un profit lunar net de 1.000-5.000 de euro”, a declarat Szasz.

SPATIUL NECESAR

Spatiul necesar pentru un solar este de 20 de metri patrati, care sa includa cabina de schimb si receptia. Dupa confectionarea cabinelor, cu maximum 2.000 de euro, mai este nevoie de amenajarea unei sali de asteptare. Designul interior e ieftin de facut si trebuie sa fie cat mai primitor
.


Harta afacerilor în UE

tangenta cu Ara cel Financiar-bancar, excluzand agricultura, Administratia publicaţiilor, Educatia si Sanatatea. ELE genereaza o valoare adaugata de 5.400 de miliarde de euro si platesc Salarii for 127 de milioane de persons.Mai mult de jumatate DIN aceste Companii FAC Afaceri în comerţul cu amănuntul (3,8 milioane Sau DIN 19,1% în total); Servicii de Consultanta in Domeniul juridice, de audit, contabilitate, management, sondare un Publice opiniei, Arhitectura si Inginerie (3,8 Sau milioane 19%) si constructii (2,8 milioane Sau 14%). Cei mai multi, europeni, 18 milioane, lucreaza în Sfera serviciilor mai sus enumăr. Direct implicati in vanzarile cu amanuntul sunt servanda 17 milioane de europeni, IAR în pacta sunt constructii angajate 14 milioane de persons. Consultanta Este de asemenea rentabil domeniu ONU, generata gasesc valoarea adaugata Dovada, 656 miliarde euro. Pe pozitia IMEDIAT ur-matoare se afla vanzarile cu ridicata (480 miliarde euro), constructiile (466 miliarde euro) si vanzarile cu amanuntul (392 miliarde euro). În UE 27, producţia imobiliarele o valoare adaugata de 248 miliarde euro, telecomunicatiile 251 de miliarde de euro, hotelurile si restaurantele IAR, 168 de miliarde de euro.

Germania, în topIn CEEA CE priveste institutiile de credit de, numarul acestora ajunge la aproximativ 8.700 in Uniunea Europeana, Peste 3,2 milioane de angajate persons gasesc in Banci, FON-Duri de Investitii, societati de leasing etc Cea mai "Bogata" Tara în institutii de credit si de personal angajat Este Germania. Aproape 680.000 de persons ISI desfasoara activitatea în Cele 1.966 de institutii de credit de.
Este Germania PE Primul loc si in CEEA CE priveste valoarea totala un dobanzii Nete CE institutii ACESTOR Revine: 66 miliarde euro la nivelul anului 2006, adica 22% DIN valoarea afarenta UE27. Despre comisioanele percepute Cat clientilor, Germania pierde pozitia de lider in favoarea Marii Britanii. In aceasta tara sunt servanda 394 de institutii de credit de, cu 453.000 de angajati. Comisioanele percepute clientilor bre valoarea de 37,6 miliarde euro (fata de 26,7 miliarde euro în Germania), Nete IAR cumula dobanzile ajung la 59,1 miliarde euro. Numarul institutiilor de credit DIN Franta Este de 840 (DIN 10% din totalul UE27), în Austria pacta sunt 800 de asemenea institutii (total DIN 9%), IAR în Italia, 785. În România, Eurostat un identificat 171 de institutii de credit, în lucreaza grija 55.000 de angajati.Valoarea totala un dobanzii Nete Este de 1,6 miliarde euro, CEA IAR Este o comisioanelor de 0,9 miliarde euro. În CEEA CE priveste capitalizarea si rezervele institutiilor de credit de, în România valoarea Este de 5,2 miliarde euro, de Peste 100 de ORI mai mica decat in Marea Britanie - lider la Interkultureller Austausch www.grenzenlos.or.at capitala, cu 523,7 miliarde euro.



Cum sa pornim o afacere cu un buget redus.

O sa postez aici cativa pasi si sfaturii pentru a porni o afacere cu un buget redus din propria experienta


Primul pas:Pentru inceput ar fi necesar sa calculam bugetul si banii care am fi dispusii sa ii investim


Pasul 2:Sa cautam care ar fi cea mai buna ideie si care ar fi cea mai buna afacere care ar merge in zona respectiva.de exemplu:langa o scoala ar merge foarte bine o patiserie,un fast-food,etc
Pasul 3:Sa mergem la fara locului sa cautam cel mai potrivit spatiu pentru inchiriat sau pentru construit spatiul comercial respectiv,dar sa si incercam sa ne facem cateva ideii referitoare la profitul care am vrea sa il obtinem,cam cati clientii am putea avea si daca exista concurenta in acea zona.
Pasul 4:Pentru amenajarea unui fast-food,patiserie,covrigarie,placintarie,etc de preferat ar fi sa mergem la sediul directiei sanitar veterinare si sa ne informam care ar fi normele si amenajarile necesare(de ex:chiuvete,baii,toalete,camera de dus,vestiare,etc)
Pasul 5:Ar consta in inceperea investiri banii in amenajare locului,de prefar ar fi sa fie facuta de o firma specializata,dar pentru cei cu buget mai redus nu ar fi rau sa o amenajezi chiar tu daca nu in totalitate,macar partial,cea ce sar cunoaste foarte mult la buget,dar nu uitati trebuie si calitate si trebuie si respectate anumite norme.
Pasul 6:Infiintarea unei  firme,societati.Aici sunt avantaje si dezavantaje,de exemplu:daca facem o Interprindere Individuala am avea urmaroarele dezavantaje:pentru orice fel de activitate pe care urmaresti sa o desfasorii iti trebuie curs de calificare(pentru magazin este nevoie de curs de comerciant,pentru un fast food este nevoie de un curs de bucatar)care costa aproximativ intre 300 si 600 de lei,dar avantajuil la I.I. este in primul rand ca este nevoie doar de contabilitate primara,adica nu ai nevoie de un contabil care sa iti tina evidenta,impozitul pe profit se face mult mai simplu,pentru ca anul este impartit in 2 semestre si se realizeaza un profit aprximativ care ramane sa il aproximezi tu,si impozitul se plateste integral sau in 2 rate.
La SRL. principalele avantaje si dezavantaje ar fi urmatoarele:avantaje-nu este nevoie de nici un fel de calificare pentru orice fel de activitate,numarul mai mare de angajati,dar dezavantajele consta in:trebuie sa ai contabil care sa iti tina evidenta,care trebuie platit,sincer,va spun din experienta o sa aveti mai multe controale de la Garda Financiara si Dsv,daca depasesti o anumita suma de afaceri devii automat platitor de Tva,cea ce pentru o afacere mica nu este tocmai un lucru bun.
Costurile infiintari unui SRL este putin mai mic fata de un I.I(la I.I costurile sunt mai ridicate datorita cursurilor de calificare)
Dupa ce am infintat societate o sa avem nevoie de o casa de marcat,care la fel nu este ieftina(cred ca cea mai ieftina incepe de la 700 lei)de preferat ar fi daca avem un buget redus sa incercam sa cumpar o casa de marcat second-hand de la o firma care sa desfintat.
Un pas foarte important reprezinta autorizatiile,in genreal:Autorizatie de functioanre,Autorizatie de la mediu,de la Directia sanitar veterniara,Pompieri si electrica
Aparatura de preferat ar fi daca avem buget redus sa fie second-hand,de la o firma de aceasi specializare care sa desfintat sau ar mai o posibilitate sa ne intelegem cu proprietarul pe cale amiabiala sau sa facem un contract notarial cu termenii de rigoare in care sa specificam plata aparaturii in cateva rate la datele metionate de voi,daca nu se poate asa mai ramane valabila optiune achizitonarii aparaturii noi de la o firma de specialitate in rate
Sincer daca chiar avem un buget redus,putem opta si pentru un imprumut in banca pe termen scurt(aproximativ 48 de luni)pentru finalizarea lucrarilor de amenajare sau pentru achizitionarea de aparatura
Cel mai important ca sa fie profitul sa fie maxim ar fi o afacere de familie in care sa participe si alti membrii ai familiei,deorece excludem salariul angajatilor si am ramane doar cu cheltuielile de intretinere si de utilitati
Tot un pas important reprezinta si publicitatea care se face magazinului respectiv:mai multa publicitate,mai multi clienti,mai mult profit
Daca alegeti sa mergeti pe varianta patiserie,gogoserie,covrigarie,fast-food,etc,cel mai important lucru cred ca ar fi acela de a vinde produse preparate de voi dupa o reteta care este in familie sau altceva,nu incercati sa copiati alte retete,doar in cazul in care le copiati dar mai aduceti imbunatatiri sau modificari
Cel mai bun succes au tot timpu lucrurile noi,deci incercati sa fiti cat mai ingeniosi in cea ce faceti
Si cel mai important lucru este sa ai rabdare la inceput,sa stii cum sa iti atragi clientii cum sa iti pastrezi clientii si tot timpul sa vi cu lucruri noi,si sa mergi pe varianta:adaos comercial mai mic dar vanzari multe,decat adaos comercial mare si vanzari putine,pentru ca stim  cu toti cum este romanul,unde este mai ieftin acolo se duce

Oferta de servicii de curatatorie nu acopera cererea populatiei

Tot mai multi romani aleg sa-si spele hainele in oras
in crestere ale romanilor si timpul limitat sunt principalii factori care conduc la dez- voltarea acestei afaceri. Lumea nu-si mai cumpara ca in trecut haine de slaba calitate sau in orice caz, in mai mica masura. Isi permit si lenjerie mai scumpa, astfel ca articolele de imbracaminte care ajung intr-o curatatorie au un mult mai mare volum si o diversitate fata de perioada din urma cu cativa ani. Firmele, nu tocmai putine, aparute pe piata in ultimul timp, nu reprezinta inca o concurenta adevarata pentru putinele societati care inteleg sa-si fidelizeze clientii prin calitatea serviciilor, unul dintre cele mai importante aspecte in aceasta bransa.

INVESTITIILE INITIALE


Investitiile de inceput pot porni de la 30.000 de euro pana la aproape de 100.000 de euro, in functie de calitatea utilajelor. Se recomanda insa utilajele de calitate pentru ca printre cei care apeleaza la astfel de servicii sunt foarte multi capriciosi, dupa cum se exprima un administrator. Rezultatul e ca daca nu iese ceva de calitate, clientii se pierd foarte usor. Nova Clean SRL si-a inceput activitatea in 2002 cu investitii de 30.000 de euro intr-o masina de curatat, doua masini de spalat, doua mese de calcat profesionale, un uscator. „Toate aceste utilaje au fost importate atunci din Germania si cu un anume grad de uzura”, a declarat Bogdan Andrei, Executive Manager, Nova Clean SRL. Euroservice Technology SRL din zona Baneasa a fost infiintata in 2004. „Utilajele sunt cele mai costisitoare, costa intre 50.000-70.000 de euro fara TVA”, a declarat L. Stoica, directorul Euroservice. „In privinta utilajelor este nevoie de: o masina de curatat, o masina de spalat de 16 kg, uscator de 16 kg, o cabina de scos pete, doua mese de calcat, un manechin (este sau nu necesar), un calandru uscator, un aparat de ambalat, un conveior cu gestiune pentru a fi mai usor de controlat intrarea si iesirea produselor”, a declarat directorul Euroservice.
Eco Cleaning Service din Arad a inceput cu o masina mica de 10 kg in valoare de 8.000 de euro, iar dupa cinci luni a mai cumparat una de 25 kg cu 15.000 de euro. La acestea s-au adaugat sistemele automate de dozaj, programe speciale de spalare si curatare in mediul umed. Ca preturi pentru utilaje, masina de curatat chimic marca Union cu capacitate 20 kg, 36.000 de euro, manechinul de calcat costume - 7.800 de euro, mese de calcat aspirante, suflante, vaporizante au costat 5.600 de euro, conveiorul de gestionare a hainelor cu cautare automata a facut 7.000 de euro. La acestea s-au adaugat calandru de 30W, in lungime de 2 metri - 10.000 de euro si cabina ecologica de scos pete cu un sistem de ventilatie a costat 5.000 de euro. „Union Impex’ 95 a infiintat in 2002 curatatoria si pentru utilaje a investit aproximativ 40.000 de dolari”, a declarat Biltac Gheorghe, administrator si asociat unic al Union Impex’ 95.

SPATIUL


Spatiul necesar se incadreaza intre 20 de metri patrati si 120 de metri patrati. Spatiul firmei aradene este propriu si are 120 de metri patrati. „Avem in plan pentru 2009 extinderea prin deschiderea de puncte de colectare in marile centre comerciale ce se vor deschide in Arad si acoperirea celor mai mari cartiere”, a declarat Melinda Schiopu, managerul Eco Cleaning Service din Arad. Euroservice detine trei curatatorii cu suprafete intre 70 si 120 metri patrati. „Spatiile variaza intre 20-150 metri patrati. Chiriile lunare se ridica la aproximativ 3.000 euro lunar”, a declarat managerul de la Nova Clean. Union Impex’ 95 a investit aproximativ 10.000 de dolari pentru amenajarea spatiului. Asta a insemnat racordare la curent electric 380V, apa, canal, placare cu gresie, tavane casetate. Spatii mici nu se prea gasesc. Pentru un punct de colectare trebuie cam 20-30 metri patrati. Cea mai buna varianta este un spatiu intr-un supermarket sau mall.

ANGAJATII


In aceasta bransa angajatii sunt foarte importanti. Acestia se pot califica la locul de munca pentru ca scoli pentru astfel de pregatire nu mai exista. Multi dintre vechii angajati au fost la Nufarul, care in ultimul timp si-a redus mult activitatea. Acestia la randul lor au transmis meseria de la unul la altul. Astfel au aparut si firme care sa ofere consultanta pentru ca piata o cerea. Una dintre firmele care ofera astfel de consultanta este si Euroservice, care asigura scolarizarea personalului in cadrul curatatoriilor.

CLIENTII SI SEZONALITATEA


Pentru Union Impex’ 95 ponderea cea mai mare o au clientii persoane fizice care asigura 80% din incasari, iar restul de 20% o reprezinta persoanele juridice (terase, cabinete medicale, coafor). „Clientii sunt in general persoane fizice, dar deopotriva avem restaurante, firme organizatoare de evenimente, pensiuni si hoteluri mici pentru ca hotelurile mari dispun de spalatorie proprie”, a declarat managerul Eco Cleaning din Arad. „Curatatoriile se bazeaza in special pe persoane fizice, dar si restaurante sau alt fel de persoane juridice”, a declarat directorul Euroservice. Pentru Nova Clean clientii sunt jumatate persoane fizice, iar cealalta jumatate, persoane juridice. Aceste tipuri de servicii sunt sezoniere, intr-o anumita masura. In perioada concediilor se castiga mai putin. „Cel mai bine merge din septembrie in ianuarie apoi din martie in iunie”, a declarat L. Stoica.

EXTINDERE


Euroservice a inceput cu doua persoane, mai precis cu un singur angajat si cu ajutorul unei persoane din familie. „Am invatat putin cate putin din tot, mai ales tesaturile, modul de curatare, detergentii folositi, solutiile pentru pete”, a declarat Stoica. In prezent, firma detine trei curatatorii, dintre care una la Iasi, unde desfasoara orice activitate de prestari servicii, de la curatatul costumelor, hainelor de piele, rochiilor de ocazie, spalatul asternuturilor si calcatul lor la calandru. Societatea ofera si servicii de curatat covoare, care sunt foarte cautate. „Avem in vedere alte trei curatatorii in trei malluri din Bucuresti pe suprafete de 70-100 metri patrati”, a declarat Stoica. Firma aradeana Eco Cleaning a inceput cu doua angajate, iar in momentul de fata are sase.

DIFICULTATI: ETICHETE NECONFORME


Multi producatori nu garanteaza pentru etichetele pe care le pun pe produse sau nu verifica materialele, iar etichetele nu sunt conforme. „Proasta calitate a textilelor fabricate la noi fata de cele de afara este una dintre dificultati”, a declarat Melinda Schiopu, managerul Eco Cleaning Service din Arad. „Noi respectam indicatiile date de producator de pe etichete, dar in unele cazuri ele sunt date complet inadecvate (de exemplu - sacoul se spala, iar pantalonul se curata, vorbesc de un costum din acelasi material)”, a declarat managerul firmei din Arad. O alta dificultate este mentalitatea oamenilor, in sensul ca hainele nu sunt intretinute constant si vin la curatatorie cand sunt foarte murdare sau intr-o stare foarte rea. In orasele mici nu exista decat foarte putin implementata cultura de a duce haina la curatat. Astfel ca piata acestor servicii este inca foarte redusa in multe orase mari precum Cluj, Timisoara, iar in Constanta este puternic marcata de sezonalitate.

REZULTATE


Pentru Euroservice, incasarile in 2004 au fost de 50.000 RON, iar in 2007 - 1.900.000 RON. In cazul Nova Clean, rulajul in anul 2002 a fost de 30.000 euro. In urmatorii trei ani, aceasta a crescut in fiecare an cu aproximativ 70%. „In ultimii trei ani, aceasta crestere s-a micsorat, ajungand la 30% anual. Societatea are deschise puncte de colectare in municipiul Bucuresti si continua sa se extinda”, a declarat Bogdan Andrei. In cazul Eco Cleaning din Arad, cifra de afaceri a crescut constant, ajungand la 100.000 lei anul trecut, iar pentru anul in curs, se estimeaza 176.000 lei. Pentru Union Impex’ 95 cifra de afaceri este de 15.000 de lei lunar in medie, de la 1.000 de lei in 2002. Lunile de varf sunt septembrie, octombrie, noiembrie, martie, aprilie, mai.


Idei de Afaceri

In acest articol vom vorbi despre doua idei de afaceri indraznete dar nu foarte costisitoare, care se muleaza destul de bine pe cererea existenta pe piata romaneasca actuala. Prima idee de afacere este atelierul de casting si actorie.
Foarte multi tineri si tinere din zilele noastre viseaza la o cariera in lumea modei, a actorie si a show-biz-ului un general. Ei sunt principalii clienti ai unor cursuri de actorie, de prezentare, modeling si casting. Acesti tineri, sau mai bine zis parintii lor, sunt dispusi sa plateasca pentru a invata sa se comporte cat mai profesionist in cariera pe care si-o aleg.
preluata de pe http://3.bp.blogspot.com/_KenlA3M2gUU/TI4uvtn0MQI/AAAAAAAALuM/P4kCBTPlJ1s/s1600/Catalog+casting+si+modeling+online.gif
Cursurile pe care le va tine atelierul dvs. se vor orienta spre diverse arii ale audio-vizualului, prezentare de moda, oratorie, exersarea unui anumit timbru vocal, etc.
Costuruile unei astfel de afaceri nu sunt foarte mari si se reduc in general la costurile de infiintare a firmei, licenta, un studio (poate fi cumparat/inchiriat sau chiar inglobat in propria locuinta) si costurile legate de marketing si promovare (reclama, sufletul comertului).
Avantajele sunt costurile mici, efort fizic redus, nu aveti nevoie de un spatiu foarte mare, cererea pentru astfel de servicii este in crestere in Romania.
Dezavantajele sunt ca va trebui sa va construiti un nume sau un brand pe piata, te vei confrunta si cu temperamente nepoliticoase, mofturoase si cu pretentii, ca in orice afacere care lucreaza in mod direct cu oamenii si faptul ca acest gen de afacere nu merge in oraselele sau localitatile mici.
Cea de a doua idee de afaceri abordata in acest articol este service-ul pentru biciclete.
preluata de pe http://visual.merriam-webster.com/images/transport-machinery/road-transport/bicycle/parts-bicycle.jpg
Daca service-uri auto si magazine de piese auto, se gasesc pe toate drumurile, cu bicicletele e mai greu. 
Daca te pasioneaza si te pricepi la reparatii, ai putea sa te gandesti la acest gen de afacere. Avand in vedere ca vorbim despre biciclete si nu despre masini, spatiul necesar unei astfel de afaceri nu este unul foarte mare, cum nici costurile nu sunt unele prea mari. 
Totul depinde de vadul comercial, priceperea si seriozitatea angajatilor si desigur raportul calitate-pret.
Acest gen de afacere poate deveni si o activitate conexa in cazul in care aveti deja o afacere bazata pe comercializarea de piese auto, magazin de biciclete, service sau spalatorie auto si alte activitati care se inrudesc cu reparatia de biciclete. Astfel va puteti folosi de actuala baza de clienti pentru a le oferi un serviciu in plus si pentru a va construi o noua sursa de venit.
Inutil sa mai precizez ca ambele idei de afaceri necesita multa pasiune, inclinatie si pricepere in domeniile respective. Nu poti sa ii inveti pe altii cum sa devina actori daca pe tine nu te pasioneaza actoria sau nu poti sa repari biciclete daca nu ai nici in clin nici in maneca, cu aceasta activitate.
Daca nu iti plac nici bicicletele si nici actoria, nu dispera! Pe site-ul nostru gasesti o multime de idei de afaceri din aproape toate domeniile, imposibil sa nu fie si ceva pe gustul tau :).
Mult succes! 

Despre Venitul Pasiv

Multi dintre cei care si-au inceput propria afacere viseaza sa isi poata permite la un momentdat sa petreaca vacante lungi pe o insula exotica sau sa petreaca timp indelungat alaturi de cei dragi si in tot aceast timp afacerile lor sa mearga la turatie maxima si sa le pompeze bani in buzunar in timp ce se relaxeaza. Daca insa afacerea ta consta in a-ti vinde timpul pe bani, acest lucru nu se va intampla prea curand.
Venitul pasiv este acel venit pentru care muncesti o data si esti platit de mai multe ori. Daca ai o afacere care are nevoie de prezenta si de munca ta, inseamna ca ai o afacere in care iti vinzi timpul in schimbul banilor. Atata timp cat te ocupi personal de afacere, ai vanzari si ai profit, dar daca pleci intr-o vacanta indelungata, afacerea stagneaza sau chiar da faliment. Unii ar spune ca in astfel de cazuri nici macar nu ai o afacere ci esti proprietarul propriului tau loc de munca.
Pentru a depasi acest cerc vicios (timp contra bani) ar trebui sa te gandesti la idei de afaceri ce iti pot genera un venit pasiv astfel incat sa te bucuri si de bani dar si de timp. 
Investitiile, inchirierile, vinderea unei parti din afacere, sunt doar cateva procedee principale prin care se poate obtine venit pasiv. Afacerile online pot deveni de asemeni surse de venit pasiv, ideea principala este sa constientizezi importanta si parghia uriasa a acestui timp de venit si sa iti construiesti propria strategie in vederea obtinerii de surse de venit pasiv.
Se merita sa petreci 5-6 ore pe saptamana pentru a-ti construi propria sursa de venit pasiv? Absolut!
Nu ezista sa iti consulti mentorii, mentorii pot fi chiar companiile/firmele carora acum le promovezi produsele. Programele de afiliere online sunt afaceri care genereaza proprietarilor lor venit pasiv. Sa ne gandim putin, proprietarii unor astfel de afaceri au muncit la inceput pana au creat produsele si pana au implementat sistemul de afiliere, apoi sistemul s-a propagat de la sine ca si vanzarile datorita membrilor care s-au afiliat pentru a le vinde produsele. Astfel proprietarii unui astfel de program nu mai au nevoie sa munceasca la promovarea produsului, ei doar se bucura de venitul generat de munca de promovare a afiliatilor lor.
Si tu poti sa faci la fel!
Studiaza si inspira-te din programele de afiliere de succes, sa fii membrul lor si sa vinzi produsele si serviciile altora, pentru care nu ai muncit sa le creezi, e o idee buna pentru incepatori si pentru lenesi. Sa ai Propriul program de afiliere si propriile produse, e mult mai inaltator si mult mai profitabil.

Munca la domiciliu

Oferte de munca la domiciliu, slujbe part-time, oportunitati de lucru acasa, sunt cuvinte cheie pe care le auzim tot mai mult in aceasta perioada si asta datorita faptului ca tot mai multi romani cauta o alternativa viabila la serviciul clasic.

Ei bine, munca la domiciliu nu este doar o legenda, este o realitate tot mai vizibila mai ales acum in era informaticii cand, datorita internetului, computerul poate deveni o unealta de lucru accesibila si mai productiva decat oricare alta unealta inventata de om.

preluata de pe http://www.popgadget.net/images/LapDawg.jpg
Nu va speriati daca nu stiti de unde sa incepeti, aici puteti gasi o multime de oportunitati si informatii despre munca la domiciliu, de la activitati de liber-profesionist pana la oferte de angajare la domiciliu din partea unor companii, de la confectionarea plicurilor pana la freelancer sau alte activitati specifice tehnologiei IT si pe care le puteti desfasura in propria bucatarie.
De asemeni pe site-ul nostru veti gasi si articole cu informatii esentiale, inclusiv idei de afaceri la domiciliu, planificarea si alegerea unei oportunitati, a unui angajator si a principalelor domenii care se preteaza unei activitati din confortul propriului camin.
Este locul ideal pentru cei care isi cauta o solutie la criza economica sau o alternativa la somaj cat si pentru cei care au astfel de oferte si isi cauta colaboratori. In zilele noastre munca la domiciliu este pentru multi o oportunitate ideala de a-si rotunji veniturile, atentie mare insa in a deosebi adevaratele oportunitati de munca la domiciliu de falsele oportunitati.

Afacere de mare perspectiva


MRO Global Grup reprezinta o excelenta oportunitate pentru orice persoana de a-si dezvolta propria afacere din care sa castige bani seriosi.

Te invit pe site-ul meu

www.mroglobalgrup.com

MRO ofera, pe langa reduceri la cumparaturi in magazinele partenere, o afacere de marketing in retea foarte profitabila.

Pentru fiecare partener direct primesti 50 lei pe an brut, iar pentru fiecare partener indirect (inscris de persoanele din reteaua ta) pana pe generatia 5 primesti cate 10 lei pe an.

Un simplu exemplu iti dezvaluie adevaratul potential al afacerii

http://mroglobalgrup.com/exemplu_standard

Pe langa asta, eu iti pun la dispozitie un site personalizat, de unde lumea care il viziteaza se va inscrie in reteaua ta si te invat cum se promoveaza eficient afacerea pe internet cu doar doua ore pe zi.

Atentie insa! Nu te imbogatesti peste noapte! Aceasta afacere se dezvolta in timp. Se pot castiga desigur si sume mari destul de repede, totul depinde numai de tine!

Spre deosebire de alte afaceri, aici esti intr-o echipa care te sustine!

Intra pe www.mroglobalgrup.com

Astept parerea ta! Mult succes!